SLA Rapportage en Coachview Statistieken 2018

SLA rapportage en andere Coachview statistieken

Over 2018

Hoeveel vrijheid de SLA je gaf

Service Level Agreement overzicht

In 2017 presenteerden we voor het eerst wat onze resultaten op het gebied van Service Level Agreement zijn (SLA). Een belangrijk goed om echt transparant te kunnen zijn. Daarnaast lieten we zien hoe ons systeem gebruikt wordt. Van de hoeveelheid opleidingen, tot de hoeveelheid verstuurde facturen. Natuurlijk allemaal anoniem.


Wat is een SLA?
Als je met Coachview een overeenkomst tekent, teken je ook onze SLA. Een document waarin wij beloven dat we bepaalde zaken zoals service en beschikbaarheid goed op orde hebben. In dit document zie je precies in hoeverre we dat gehaald hebben.

Opleidingsstatistieken

Met inmiddels bijna 180 opleiders die werken met Coachview, hebben we mooie inzichten over hoe het opleiderslandschap hun cursusadministratiesysteem inzet. Maar jij kan er ook iets uithalen. Naast de nieuwe functies die we op basis van de data ontwikkelen, kun jij vergelijken of je het beter of minder goed doet dan de rest. Neem bij dat laatste gerust contact met ons op. kijken wij hoe we je processen boven het gemiddelde tillen.

97% is het minste wat we kunnen doen.

Uptime Coachview

: )

Uptime

+Onderhoud

Uptime Portaal

: )

Uptime

+Onderhoud

Onze uptime was dit jaar 99.968%. In onze SLA geven we aan dat we voor 99.7% uptime garanderen. Die hebben we dus ruim gehaald. Het is ook interessant te zien dat zelfs mét gepland onderhoud, we nog steeds onze SLA behalen op dit punt.

Sprinten in topconditie

Ontwikkeling details

: )

Patches

Onderhoud

Installaties

Anders

Ook dit jaar zijn de kleine downtimes te wijten aan korte patches. Soms is ook de meter even niet aanwezig en missen we data. Die hebben we gemeten als downtime. Grote kans dat we dat niet waren. Toch hebben we 2018 afgerond zonder grote dip in onze uptime, waar wij zelf erg tevreden over zijn!

We verhelpen het

Hulpvaardige helpdesk

: )

De helpdesk heeft een erg druk jaar achter de rug. Dit mede door een stijging aan nieuwe klanten, maar ook het uitrollen van meer updates met nieuwe functionaliteiten. Door het aannemen van een nieuwe helpdeskmedewerkster hebben we er vertrouwen in dat de helpdesk het nog beter en sneller gaat presteren in 2018.

Tickets

: (

Opgelost binnen SLA

: (

Opgeleidelijke groei

Totaal opleidingen 2018

: )

Opleidingen

Onderdelen

Deelnemers

Evaluaties

Per opleiding

: )

Onderdelen

Deelnemers

Prijs

Groei e-learning

Evaluaties & E-learnings

: )

Documenten & Acties

: )

Automatische Acties

: )

Bespaart éxtra

Dagen bespaard

Module per jaar

Winst

Opnieuw hebben we voorzichtig gerekend. We denken nog steeds dat elke automatische actie, je 3 minuten bespaart. Het aantal acties dat automatisch is, is significant toegenomen. Maar ook het aantal klanten die met automatische acties werken. Toch is de besparing met hetzelfde salaris met 1 dag gestegen naar 34 dagen per klant, per jaar. Ons streven voor 2018 om deze aantal dagen per klant nog verder te doen stijgen door ondanks de groei meer processen te automatiseren. Werk aan de winkel dus! Wie investeert in onze module boekt dit jaar dus gemiddeld Ruim 1000% rendement! Dat noemen wij nog eens een goede investering.

Bedankt

!!

Onze gebruikers centraal

Coachview bleef groeien in 2018 en hopelijk ook in 2018. Ondanks de deze aanhoudende groei blijven we kritisch naar onszelf kijken en proberen we onszelf te verbeteren. Dit kunnen we niet alleen. Het komende jaar willen we jou als gebruiker nog meer betrekken bij de ontwikkeling van Coachview. Zo willen we de kwaliteit van de software verhogen door We blijven hard werken. Jou vrijheid als opleider is ons grootste goed.

Bedankt voor het vertrouwen

Waar we als kleine organisatie soms snel moeten schakelen, zie je ook dat we dat juist als kleine organisatie kunnen. Met de blik op de toekomst zetten we daar dan ook nog sterker op in. Zodat we snelle ontwikkelingen eerder de baas zijn.



Op naar nog meer gemak met Coachview.

Marcel Kremers & Frank van der Linden

We gaan voor een nog vrijer 2018